3.19 מורה בבית ספר ימי או חקלאי
3.19.6 גמולים
-
מורים בבתי-ספר ימיים או חקלאיים זכאים לגמול פיצול - לפי אמות המידה המקובלות (ראה סעיף 1.11) - בעבור עבודתם העיונית ועבודתם המעשית.
תחולה: בחינוך החקלאי - 1.1.90 (1)
בחינוך הימי - 1.9.93 (2)אסמכתא:
1 החלטת הוועדה הפריטטית העליונה מ - 9.1.90.
2 החלטת הוועדה הפריטטית העליונה מ - 20.9.93. -
1. אם אוכלוסיית בית-הספר מורכבת מכיתות א'-ו' בלבד, הזכאות לגמול תהיה כנהוג בחינוך היסודי (ראה סעיף 3.14).
2. אם אוכלוסיית בית-הספר מורכבת מכיתות ז'-י"ב הזכאות לגמול תהיה כנהוג בחינוך העל-יסודי (ראה סעיף 6.10).
3. אם אוכלוסיית בית-הספר מעורבת ראה גם סעיף 3.19.6.3.
אסמכתא:
1 החלטת הוועדה הפריטטית מ - 7.8.89.
-
3.19.7 קביעת מספר הכיתות לצורך חישוב גמול הניהול
1. בית-ספר ימי או חקלאי שבו מלמדים 2 ש"ש לכיתה -
שעות תקן + מספר הכיתות המבקרות בבית-הספר
הנוסחה: -------------------------------------------------
24 או 30 ש"ש בהתאם לרובד החינוכי א'-ו' או ז'+
2. בית-ספר ימי או חקלאי בו מלמדים 3 ש"ש לכיתה -
שעות תקן + מספר הכיתות המבקרות בבית-הספר * 5.1
הנוסחה: ---------------------------------------------------------
24 או 30 ש"ש בהתאם לרובד החינוכי א'-ו' או ז'+
3. אם מלמדים 2 שעות ו - 3 שעות במעורב תחושב הנוסחה בהתאם לכך.
4. עיגולים כלפי מעלה.
תחולת ההסדר: מ - 1.9.87.
אסמכתא:
1 החלטת הוועדה הפריטטית העליונה מ - 29.3.89 ומ - 20.9.93.