מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
אגף בכיר כוח אדם בהוראה
משרד החינוך
תחום תנאי שירות עובדי הוראה

מדינת ישראל,

משרד החינוך

3.19 ‏ מורה בבית ספר ימי או חקלאי

share
שתפו עמוד:
3.19 ‏ מורה בבית ספר ימי או חקלאי

‏3.19.6 גמולים

  • מורים בבתי-ספר ימיים או חקלאיים זכאים לגמול פיצול - לפי אמות המידה המקובלות (ראה סעיף 1.11) - בעבור עבודתם העיונית ועבודתם המעשית.
    תחולה: בחינוך החקלאי - 1.1.90 (1)
    בחינוך הימי - 1.9.93 (2)

    אסמכתא:

    1 החלטת הוועדה הפריטטית העליונה מ - 9.1.90.
    2 החלטת הוועדה הפריטטית העליונה מ - 20.9.93.

  • 1. אם אוכלוסיית בית-הספר מורכבת מכיתות א'-ו' בלבד, הזכאות לגמול תהיה כנהוג בחינוך היסודי (ראה סעיף 3.14).

    2. אם אוכלוסיית בית-הספר מורכבת מכיתות ז'-י"ב הזכאות לגמול תהיה כנהוג בחינוך העל-יסודי (ראה סעיף 6.10).

    3. אם אוכלוסיית בית-הספר מעורבת ראה גם סעיף 3.19.6.3.

    אסמכתא:

    1 החלטת הוועדה הפריטטית מ - 7.8.89.

  • בחווה חקלאית "מרכז שכבה" יתמנה בנוסף למרכזי מקצוע אך ורק אם אוכלוסיית בית-הספר מורכבת גם מכיתות א'-ו' וגם מכיתות ז'-י"ב.
    מרכז כנ"ל יהיה זכאי לגמול בגובה % 6.

    אסמכתא:

    1 החלטת הוועדה הפריטטית מ - 7.8.89.

3.19.7 קביעת מספר הכיתות לצורך חישוב גמול הניהול

1. בית-ספר ימי או חקלאי שבו מלמדים 2 ש"ש לכיתה -

שעות תקן + מספר הכיתות המבקרות בבית-הספר

הנוסחה: -------------------------------------------------

24 או 30 ש"ש בהתאם לרובד החינוכי א'-ו' או ז'+

2. בית-ספר ימי או חקלאי בו מלמדים 3 ש"ש לכיתה -

שעות תקן + מספר הכיתות המבקרות בבית-הספר * 5.1

הנוסחה: ---------------------------------------------------------

24 או 30 ש"ש בהתאם לרובד החינוכי א'-ו' או ז'+


3. אם מלמדים 2 שעות ו - 3 שעות במעורב תחושב הנוסחה בהתאם לכך.

4. עיגולים כלפי מעלה.

תחולת ההסדר: מ - 1.9.87.

אסמכתא:

1 החלטת הוועדה הפריטטית העליונה מ - 29.3.89 ומ - 20.9.93.